Лариса Самосьонок: „Найкраще об’єднуватись навколо постачальників”

Лариса Самосьонок, директор проектів ГО «Взаємодія Плюс», розповідає читачам «КР» про перспективні напрями для створення закупівельних груп в Україні та дає поради тим, хто знаходиться на початку шляху.

Купуймо разом 2.0

Нові можливості для польсько-української співпраці у секторі HoReCa

Журналісти КР поспілкувалися із Томашем Савздарго, творцем польської закупівельної групи у галузі HoReCa та Маріушем Косьцюлеком, співзасновником закупівельної платформи Hinode24.com, які розповіли нашим читачам про свою діяльність та пропозицію співпраці для українських фірм із цієї ж галузі.

Купуймо разом 2.0

З чим ідемо до завершення проекту

На горизонті вже видніється кінець трирічного шляху, що пройшов проект «Купуймо разом! 2.0» в Україні, який реалізовується за практичного сприяння програми МЗС Польщі «Польська допомога». Завершальним акордом стане підсумкова конференція, що планується на 4 грудня. Місце проведення – Київ.

Купуймо разом 2.0

Ідея створення закупівельних груп оволодіває масами

Той факт, що учасники українського проекту «Купуймо разом! 2.0» розпочали самостійну тренерську практику як регіональні консультанти ще до формального завершення програми навчання, свідчить про його результативність. Про що, безперечно, йтиметься й на заключній конференції 4 грудня.

Купуймо разом 2.0

Найпоширеніші помилки закупівельних груп: польський досвід

Польські підприємці та менеджери із закупівельних груп розповіли журналістам “Купуймо разом” про найпоширеніші помилки при створенні закупівельних груп і про те, що з цього випливає для створення українських закупівельних груп.

Купуймо разом 2.0

ТРЕТІЙ ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР – ЗАКУПІВЕЛЬНІ ГРУПИ

ПРОГРАМА ДЛЯ КОНСУЛЬТАНТІВ ЗАКУПІВЕЛЬНИХ ГРУП 

7-8 вересня 2017 року  Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs] (вул. Волоська 8/5, м. Київ) 

Купуймо разом 2.0

Як створити закупівельну групу

З інтерв’ю із керівниками та співвласниками польських сімейних фірм, які об’єднані в закупівельні групи, виникає цілісне уявлення щодо довіри, як основного фактору успіху групи.

Купуймо разом 2.0

Дистрибуція меблів в Європі: закупівельні групи, франчайзингові мережі та інші

У даній статті розглянемо контрактний та роздрібний сегмент дистрибуції меблів в країнах Європи і дослідимо розподіл ринку між різного типу гравцями в окремих країнах.

Купуймо разом 2.0

Як закупівельні групи діють в країнах ЄС

Загалом, у європейській практиці є багато різноманітних форм і способів функціонування закупівельних груп. Деякі закупівельні групи створюються одноразово, для здійснення певної конкретної закупівлі. Деякі діють час від часу, регулярно, для здійснення регулярних закупівель, наприклад, раз на рік. І нарешті, є закупівельні групи, які працюють постійно, упродовж тривалого періоду часу.
Купуймо разом 2.0

Закупівельні групи в асоціаціях підприємців

Зазвичай, ініціаторами оптимізації умов закупівель виступають окремі підприємці. Однак, бувають випадки, коли їм не вистачає ноу-хау, обсягу закупівель чи взаємної довіри. Цю проблеми можна вирішити за допомогою участі у закупівельних групах некомерційних організацій підприємців, оскільки такі організації користуються довірою і володіють відповідними компетенціями.
Купуймо разом 2.0
Купуймо разом
Сімейний бізнес
Купуймо разом 2.0
Управління персоналом
Бізнес-ідея
Закупівельні групи
Портал створено в рамках проекту «Купуймо разом!»що фінансується програмою