РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ «КУПУЙМО РАЗОМ!» В 2015-2017 РОКАХ

Раді представити результати проекту «Купуймо Разом!» в 2015-2017 роках, який проводився спільно Асоціацією «Ініціатива Родинних Фірм» та фірмою «Практика Управління» і фінансувався Міністерством Закордонних Справ Республіки Польща в рамках програми «Польська Допомога». Підсумовуючи діяльність команди впродовж трьох едицій проекту, основні досягнення поділено на декілька категорій:

Родинні фірми

Побудова іміджу сімейного підприємства

Побудова позитивного іміджу сімейної фірми дає можливість досягти довгострокової вигоди. Багато власників сімейних підприємств вважають, що їм не потрібно вибудовувати імідж власної фірми. Вони гадають, що доброго товарута якісних послугбуде достатньо. Так воно і є. Але залишається запитання: як про це все дізнаються потенційні клієнти?

Родинні фірми

Міжкультурне розподілене управління на прикладі індійських сімейних фірм

Розподілене управління – це управління групою (командою) людей, які співпрацюють шляхом участі у взаємно залежних завданнях, керуючись спільною метою та цінностями. Йдеться про роботу не в традиційних, а в так званих віртуальних командах, які діють розподілено: у просторі, часі та організаційних рамках.

Родинні фірми

Управління знаннями на сімейній фірмі

Найгірше, що може статись із польським сімейним підприємцем, який упродовж останніх 25–30 років розвинув свою фірму та досягнув фінансової стабілізації, це переконання, що вже нічого не потрібно змінювати.

Родинні фірми

Управлінські компетенції у професіоналізації сімейного підприємства

Боже! Дай мені сили змінити в моєму житті те, що я можу змінити, дай мені мужності прийняти те, що я не можу змінити, і дай мені мудрості відрізнити одне від іншого

Св. Франциск з Асижу

Родинні фірми

Пастки розвитку

Засновники сімейних фірм звісно що пам’ятають період органічного розвитку у перші роки функціонування своїх підприємств. Усі (у тому числі і працівники) утотожнювали себе з фірмою, демонстрували високу заангажованість, кожен відчував себе відповідальним за кожен елемент функціонування молодого господарського організму і отримував повну інформацію. Фірма була гнучкою, рішення приймалися раціонально швидко, а у випадку кризи відбувалася повна мобілізація, швидка реакція та налаштованість на вирішення проблем.

Родинні фірми

Політика найму працівників на сімейних фірмах – як уникнути основних помилок?

Набір працівників і подальші рішення щодо персоналу завжди пов’язані із невпевненістю. Ця невпевненість виникає внаслідок ризику, який пов’язаний із здійсненням рекрутаційної помилки і її впливом на подальші, дуже часто серйозні наслідки, що позначаються на функціонуванні цілого підприємства. Багато власників сімейних підприємств пробують обмежити цей недолік шляхом набору, насамперед, членів сім’ї та знайомих. Для організації це може бути перешкодою для сьогоднішнього і майбутнього розвитку. У статті я опишу свої спостереження, як консультанта з розвитку організацій, щодо найчастіших причин неуспішної політики персоналу організації.

Родинні фірми

Лідерські компетенції сімейного підприємця

Еволюція підходу до лідерства в організації Людський чинник в організації є найважливішим джерелом прогресу та розвитку в сучасному світі. Набуття, використання та збільшення інтелектуального капіталу визначається компетенція ми лідера організації. Є багато способів визначення поняття лідерства. Соціологія, політологія, психологія, антропологія та науки про управління використовують власні інтерпретації цього поняття.
Родинні фірми

Вплив різних систем комунікації між членами сім’ї на результати бізнесу

Сімейні підприємства часто самими власниками вважаються «менш досконалими», ніж їх несімейні відповідники. Буває так, що шеф не визнає, що характер його бізнесу є сімейним. Чому так відбувається? Чому сімейні фірми нечасто показують сімейний фундамент фірми? Причиною такого стану речей може бути залежність між проблемами в комунікації членів сім’ї та проблемами бізнесу, які негативно впливають на репутацію фірм. Бо як же сім’я, яка має проблеми із комунікацією та вирішенням проблем, може успішно вести бізнес?
Родинні фірми

Закупівельно-маркетингові спілки: німецький досвід

Підприємства, що експортують або мають намір розпочати експорт до Німеччини, стикаються із інституціями закупівельно-маркетингових спілок. Вони працюють практично у всіх секторах німецької економіки. Поза межами ФРН про них мало що відомо.
Родинні фірми
Купуймо разом
Сімейний бізнес
Купуймо разом 2.0
Управління персоналом
Бізнес-ідея
Закупівельні групи
Портал створено в рамках проекту «Купуймо разом!»що фінансується програмою