Мої працівники – погано працюють!

Найчастіше корінь проблем – у самих керівниках. Особливо, якщо вони вважають, що знайти нормального працівника нереально, і регулярно скаржаться на дурних підлеглих. Нижче подамо лише деякі причини, що призводять до того, що доручення керівника навряд чи буде виконане.
Родинні фірми

Секрети «складних» переговорів

У цій статті Ви дізнаєтеся про ефективні методи і прийоми, що дадуть Вам змогу отримувати максимальну вигоду в будь-яких переговорах і торгах. Відсутність цих знань робить Вас легкою жертвою маніпуляторів і гарантує Вам програш у ділових і приватних переговорах, особливо, із так званими, «важкими клієнтами». Отже, читайте і ставайте людьми, що вміють домовлятися про що завгодно і з ким завгодно та виходити переможцями у найскладніших переговорах. Нині секретами успішних переговорів ділиться з нами Любомир Бованько – бізнес-консультант, тренер і коуч із переговорів і продажу.
Родинні фірми

Сімейні фірми: успіхи та поразки

Сімейні фрми вважають базою економік багатьох країн – вони створюють добробут, забезпечують зайнятість, є вкоріненими і об’єднаними із локальними спільнотами, оскільки працюють у таких спільнотах довгий період часу. Проте, окрім багатьох позитивних аспектів, сімейні фірми мають також темні сторони. Серед основних звинувачень для сімейних фірм – сімейні конфлікти, некомпетентне покоління спадкоємців і гулящий стиль життя.
Родинні фірми

Передача влади на фірмі шляхом продажу її членам сім’ї

Передачу влади у формі продажу фірми членам сім’ї практикують переважно у країнах із розвиненою ринковою економікою із метою гарантування фінансової безпеки попередніх власників.
Родинні фірми

Оплата праці на сімейній фірмі

На сімейних підприємствах питання оплати праці є складнішим, ніж на несімейних. Достатньо згадати, що сімейна фірма складається із керованих різною логікою підсистем: сімейної, економічної та власницької.
Родинні фірми

Правило трьох секунд, або Як написати для Вашої реклами заголовок, що продає?

Нині ми детально обговоримо один з основних елементів рекламного повідомлення – заголовок. За статистикою, заголовок забезпечує до 80% успіху всього рекламного повідомлення, і саме тому необхідно детально вивчити його і змусити працювати на повну силу.
Родинні фірми

Сімейний старт-ап – новий вимір інноваційності сімейних фірм в Ізраїлі

Попри роками існуючі економічні та політичні кризи, Ізраїль постійно доводить, що навіть будучи єдиною країною на Близькому Сході, яка позбавлена будь-яких корисних копалин, в екстремальних умовах можна збудувати одну із найсучасніших економік світу. Навіть в роки економічної кризи в дослідження та розвиток було за інвестовано понад 5% національного доходу. Це світовий рекорд.
Родинні фірми

Культура інновацій на сімейних фірмах

Інновація, креатив – це останнім часом дуже модні слова. Але чим є інновація в бізнесі? Насамперед, інновація – це не лише синонім слова винахід. Щоб винахід можна було назвати інновацією, він повинен реалізувати бізнес-цілі і задовольнити потреби клієнта. Інновація повинна дати фірмі конкурентну перевагу, щоб товар випереджав тенденції ринку. Ще одне – інновація часто асоціюється лише з товаром, натомість інноваційними можуть бути ланцюжок постачання, спосіб продажу, маркетингова стратегія, спосіб управління.
Родинні фірми

Унікальний метод тестування персоналу

Людей завжди цікавило питання психокорекції поведінки із метою оптимізації під конкретні цілі й напрями діяльності. Не секрет, навіщо саме це потрібно! Перебуваючи на роботі, людина витрачає більшу частину власного життя, спілкуючись у різних за величиною колективах й абсолютно з різними людьми! Кожна людина зобов'язана бути на своєму місці, для того щоб її самореалізація приносила не лише користь фірмі, а й була автоматичним джерелом натхнення безпосередньо для самого працівника! Самомотивація працівника – напевно, найважливіший фактор для власників, керівників і директорів із персоналу всіх компаній! Залишається одне просте запитання: як же налаштувати людину на самомотивацію? Відповідь не менш проста: необхідно знати внутрішній світ цієї людини, і тоді налаштування на будь-яку діяльність буде простим!
Родинні фірми

Вендинг: 11 «плюсів» для підприємця

Останнім часом ми дедалі частіше зауважуємо на вулицях міст різноманітні вендинг-машини. І щомісяця їх стає чимраз більше. У цій статті ми хочемо розповісти про механічні торговельні автомати із продажу штучного наповнювача (жувальної гумки, цукерок, м’ячів-стрибунів, іграшок у капсулах, марблс тощо). Цільова аудиторія – діти від 4 до 14 років. Чим привабливий такий бізнес?
Родинні фірми
Купуймо разом
Сімейний бізнес
Купуймо разом 2.0
Управління персоналом
Бізнес-ідея
Закупівельні групи
Портал створено в рамках проекту «Купуймо разом!»що фінансується програмою