Турецькі сімейні фірми – тигри світової економіки

Туреччина раніше асоціювалася нам із державою, яка є ідеальним місцем для проведення відпустки, придбання екзотичних виробів ручної роботи, зокрема, килимів, біжутерії, а також купівлі дешевих і якісних одягу та продуктів харчування. За останні 5 років ця ситуація радикально змінилася.
Родинні фірми

Ризик в управлінні сімейною фірмою

Найчастіше вважається, що сімейна фірма – це така, яка перебуває у власності певної сім’ї. Частіше у статтях можна зустріти поняття сімейного домашнього господарства, відповідно до якого це закрита система, а її члени залежать одні від одних і є інтегрованими. Поняття сімейної фірми вживають у повсякденній мові, але в багатьох випадках воно має різні значення. Типовим прикладом є визначення домашнього господарства Р. Хілла, який стверджує, що домашнє господарство займається діяльністю, яка має на меті утримання та розбудову досягнутого рівня добробуту в умовах, які на нього впливають, але які перебувають поза його контролем.
Родинні фірми

«Kostelni» – мова вишуканості

KOSTELNI™-це сімейний fashion-бренд львівської пари дизайнерів Руслана і Марії Костельних

Більшість особистостей, які досягли певних висот, у інтерв’ю розповідають, що їхній успіх на 85% складається із ентузіазму та бажання чогось досягти. Мало хто з них на початках був професіоналом власної справи. Успіх, слава, гроші та визнання приходять з часом.
Родинні фірми

Рекрутинг за рекомендаціями – ефективний інструмент чи пережитки минулого

Сучасні засоби комунікації пропонують менеджеру з персоналу достатньо великий вибір джерел пошуку кандидатів на відкриті у компанії вакансії. Це й інтернет-портали з резюме кандидатів, і соціальні мережі, і ЗМІ, і спеціалізовані агенції, й особисті канали… Окрім того, змінився й арсенал інструментів сучасного кадровика. Приміром, значних змін зазнала роль рекомендацій у підборі працівників. Якщо колись рекомендаційний лист від авторитетної людини міг багато вирішити, то нині ситуація кардинально змінилася.
Родинні фірми

Мої працівники – погано працюють!

Найчастіше корінь проблем – у самих керівниках. Особливо, якщо вони вважають, що знайти нормального працівника нереально, і регулярно скаржаться на дурних підлеглих. Нижче подамо лише деякі причини, що призводять до того, що доручення керівника навряд чи буде виконане.
Родинні фірми

Секрети «складних» переговорів

У цій статті Ви дізнаєтеся про ефективні методи і прийоми, що дадуть Вам змогу отримувати максимальну вигоду в будь-яких переговорах і торгах. Відсутність цих знань робить Вас легкою жертвою маніпуляторів і гарантує Вам програш у ділових і приватних переговорах, особливо, із так званими, «важкими клієнтами». Отже, читайте і ставайте людьми, що вміють домовлятися про що завгодно і з ким завгодно та виходити переможцями у найскладніших переговорах. Нині секретами успішних переговорів ділиться з нами Любомир Бованько – бізнес-консультант, тренер і коуч із переговорів і продажу.
Родинні фірми

Сімейні фірми: успіхи та поразки

Сімейні фрми вважають базою економік багатьох країн – вони створюють добробут, забезпечують зайнятість, є вкоріненими і об’єднаними із локальними спільнотами, оскільки працюють у таких спільнотах довгий період часу. Проте, окрім багатьох позитивних аспектів, сімейні фірми мають також темні сторони. Серед основних звинувачень для сімейних фірм – сімейні конфлікти, некомпетентне покоління спадкоємців і гулящий стиль життя.
Родинні фірми

Передача влади на фірмі шляхом продажу її членам сім’ї

Передачу влади у формі продажу фірми членам сім’ї практикують переважно у країнах із розвиненою ринковою економікою із метою гарантування фінансової безпеки попередніх власників.
Родинні фірми

Оплата праці на сімейній фірмі

На сімейних підприємствах питання оплати праці є складнішим, ніж на несімейних. Достатньо згадати, що сімейна фірма складається із керованих різною логікою підсистем: сімейної, економічної та власницької.
Родинні фірми

Правило трьох секунд, або Як написати для Вашої реклами заголовок, що продає?

Нині ми детально обговоримо один з основних елементів рекламного повідомлення – заголовок. За статистикою, заголовок забезпечує до 80% успіху всього рекламного повідомлення, і саме тому необхідно детально вивчити його і змусити працювати на повну силу.
Родинні фірми
Купуймо разом
Сімейний бізнес
Купуймо разом 2.0
Управління персоналом
Бізнес-ідея
Закупівельні групи
Портал створено в рамках проекту «Купуймо разом!»що фінансується програмою