Закупівельні групи в асоціаціях підприємців

Зазвичай, ініціаторами оптимізації умов закупівель виступають окремі підприємці. Однак, бувають випадки, коли їм не вистачає ноу-хау, обсягу закупівель чи взаємної довіри. Цю проблеми можна вирішити за допомогою участі у закупівельних групах некомерційних організацій підприємців, оскільки такі організації користуються довірою і володіють відповідними компетенціями.
Купуймо разом 2.0

Закупівельна група: крок за кроком

Підсумок семінару 6-7 липня та інтерв'ю з координатором консультантів проекту Купуймо разом 2.0 Матеушем Саганом

На початку липня відбулося чергове зібрання учасників проекту «Купуймо разом!», який реалізовується в Україні за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Республіки Польща в рамках програми «Польська допомога».
Купуймо разом 2.0

Як створити закупівельну групу

З інтерв’ю із керівниками та співвласниками польських сімейних фірм, які об’єднані в закупівельні групи, виникає цілісне уявлення щодо довіри, як основного фактору успіху групи.
Купуймо разом 2.0

Юрій Марчук: «Настав момент задуматися й об’єднатися»

Свою думку щодо того, що відбувається у деревообробній галузі, висловив голова ГО «Незалежне експертне партнерство», завідувач кафедри дендрології та лісової селекції НУБІП України Юрій Марчук. Далі – пряма мова.
Деревообробник - портал derevoobrobnyk.com

Інтерв’ю з Семінару для Консультантів Закупівельних Груп

Середа-П’ятниця, 26-28 квітня 2017 року Готель Опера | Києво-Могилянськa бізнес-школa [kmbs]
Купуймо разом 2.0

СЕМІНАР ДЛЯ КОНСУЛЬТАНТІВ ЗАКУПІВЕЛЬНИХ ГРУП

Середа-П’ятниця, 26-28 квітня 2017 року Готель Опера | Києво-Могилянськa бізнес-школa [kmbs]

Українські підприємці повинні мати легкий доступ не тільки до знань на тему закупівельних груп, але і до експертів, здатних на місці, на тривалій основі надавати практичну допомогу та підтримку. Саме тому однією з цілей проекту «Купуймо Разом! 2.0» в 2017 році є підготовлення необхідної кількості консультантів у цій сфері.
Купуймо разом 2.0

Лідерські компетенції сімейного підприємця

Еволюція підходу до лідерства в організації Людський чинник в організації є найважливішим джерелом прогресу та розвитку в сучасному світі. Набуття, використання та збільшення інтелектуального капіталу визначається компетенція ми лідера організації. Є багато способів визначення поняття лідерства. Соціологія, політологія, психологія, антропологія та науки про управління використовують власні інтерпретації цього поняття.
Родинні фірми

Вплив різних систем комунікації між членами сім’ї на результати бізнесу

Сімейні підприємства часто самими власниками вважаються «менш досконалими», ніж їх несімейні відповідники. Буває так, що шеф не визнає, що характер його бізнесу є сімейним. Чому так відбувається? Чому сімейні фірми нечасто показують сімейний фундамент фірми? Причиною такого стану речей може бути залежність між проблемами в комунікації членів сім’ї та проблемами бізнесу, які негативно впливають на репутацію фірм. Бо як же сім’я, яка має проблеми із комунікацією та вирішенням проблем, може успішно вести бізнес?
Родинні фірми

Закупівельно-маркетингові спілки: німецький досвід

Підприємства, що експортують або мають намір розпочати експорт до Німеччини, стикаються із інституціями закупівельно-маркетингових спілок. Вони працюють практично у всіх секторах німецької економіки. Поза межами ФРН про них мало що відомо.
Родинні фірми

Віталій Ревич, директор ТОВ «Ваша знижка»: «В Україні закупівельні групи дуже часто є неформальними чи непублічними»

Журналісти проекту «Купуймо разом» поспілкувалися із керівником закупівельної групи «Ваша знижка», яка була однією із перших груп, що виникли в результаті першого року роботи проекту. Пан Віталій розповів нам про перші успіхи, плани на майбутнє і висловив свої думки щодо розвитку закупівельних груп в Україні у найближчому майбутньому.
Купуймо разом 2.0
Купуймо разом
Сімейний бізнес
Купуймо разом 2.0
Управління персоналом
Бізнес-ідея
Закупівельні групи
Портал створено в рамках проекту «Купуймо разом!»що фінансується програмою