Інтерв’ю з Семінару для Консультантів Закупівельних Груп

Середа-П’ятниця, 26-28 квітня 2017 року Готель Опера | Києво-Могилянськa бізнес-школa [kmbs]
Купуймо разом 2.0

СЕМІНАР ДЛЯ КОНСУЛЬТАНТІВ ЗАКУПІВЕЛЬНИХ ГРУП

Середа-П’ятниця, 26-28 квітня 2017 року Готель Опера | Києво-Могилянськa бізнес-школa [kmbs]

Українські підприємці повинні мати легкий доступ не тільки до знань на тему закупівельних груп, але і до експертів, здатних на місці, на тривалій основі надавати практичну допомогу та підтримку. Саме тому однією з цілей проекту «Купуймо Разом! 2.0» в 2017 році є підготовлення необхідної кількості консультантів у цій сфері.
Купуймо разом 2.0

Лідерські компетенції сімейного підприємця

Еволюція підходу до лідерства в організації Людський чинник в організації є найважливішим джерелом прогресу та розвитку в сучасному світі. Набуття, використання та збільшення інтелектуального капіталу визначається компетенція ми лідера організації. Є багато способів визначення поняття лідерства. Соціологія, політологія, психологія, антропологія та науки про управління використовують власні інтерпретації цього поняття.
Родинні фірми

Вплив різних систем комунікації між членами сім’ї на результати бізнесу

Сімейні підприємства часто самими власниками вважаються «менш досконалими», ніж їх несімейні відповідники. Буває так, що шеф не визнає, що характер його бізнесу є сімейним. Чому так відбувається? Чому сімейні фірми нечасто показують сімейний фундамент фірми? Причиною такого стану речей може бути залежність між проблемами в комунікації членів сім’ї та проблемами бізнесу, які негативно впливають на репутацію фірм. Бо як же сім’я, яка має проблеми із комунікацією та вирішенням проблем, може успішно вести бізнес?
Родинні фірми

Закупівельно-маркетингові спілки: німецький досвід

Підприємства, що експортують або мають намір розпочати експорт до Німеччини, стикаються із інституціями закупівельно-маркетингових спілок. Вони працюють практично у всіх секторах німецької економіки. Поза межами ФРН про них мало що відомо.
Родинні фірми

Віталій Ревич, директор ТОВ «Ваша знижка»: «В Україні закупівельні групи дуже часто є неформальними чи непублічними»

Журналісти проекту «Купуймо разом» поспілкувалися із керівником закупівельної групи «Ваша знижка», яка була однією із перших груп, що виникли в результаті першого року роботи проекту. Пан Віталій розповів нам про перші успіхи, плани на майбутнє і висловив свої думки щодо розвитку закупівельних груп в Україні у найближчому майбутньому.
Купуймо разом 2.0

Турецькі сімейні фірми – тигри світової економіки

Туреччина раніше асоціювалася нам із державою, яка є ідеальним місцем для проведення відпустки, придбання екзотичних виробів ручної роботи, зокрема, килимів, біжутерії, а також купівлі дешевих і якісних одягу та продуктів харчування. За останні 5 років ця ситуація радикально змінилася.
Родинні фірми

Ризик в управлінні сімейною фірмою

Найчастіше вважається, що сімейна фірма – це така, яка перебуває у власності певної сім’ї. Частіше у статтях можна зустріти поняття сімейного домашнього господарства, відповідно до якого це закрита система, а її члени залежать одні від одних і є інтегрованими. Поняття сімейної фірми вживають у повсякденній мові, але в багатьох випадках воно має різні значення. Типовим прикладом є визначення домашнього господарства Р. Хілла, який стверджує, що домашнє господарство займається діяльністю, яка має на меті утримання та розбудову досягнутого рівня добробуту в умовах, які на нього впливають, але які перебувають поза його контролем.
Родинні фірми

«Kostelni» – мова вишуканості

KOSTELNI™-це сімейний fashion-бренд львівської пари дизайнерів Руслана і Марії Костельних

Більшість особистостей, які досягли певних висот, у інтерв’ю розповідають, що їхній успіх на 85% складається із ентузіазму та бажання чогось досягти. Мало хто з них на початках був професіоналом власної справи. Успіх, слава, гроші та визнання приходять з часом.
Родинні фірми

Рекрутинг за рекомендаціями – ефективний інструмент чи пережитки минулого

Сучасні засоби комунікації пропонують менеджеру з персоналу достатньо великий вибір джерел пошуку кандидатів на відкриті у компанії вакансії. Це й інтернет-портали з резюме кандидатів, і соціальні мережі, і ЗМІ, і спеціалізовані агенції, й особисті канали… Окрім того, змінився й арсенал інструментів сучасного кадровика. Приміром, значних змін зазнала роль рекомендацій у підборі працівників. Якщо колись рекомендаційний лист від авторитетної людини міг багато вирішити, то нині ситуація кардинально змінилася.
Родинні фірми
Купуймо разом
Сімейний бізнес
Купуймо разом 2.0
Управління персоналом
Бізнес-ідея
Закупівельні групи
Портал створено в рамках проекту «Купуймо разом!»що фінансується програмою