Статті

СЕМІНАР ДЛЯ КОНСУЛЬТАНТІВ ЗАКУПІВЕЛЬНИХ ГРУП

Середа-П’ятниця, 26-28 квітня 2017 року Готель Опера | Києво-Могилянськa бізнес-школa [kmbs]

Українські підприємці повинні мати легкий доступ не тільки до знань на тему закупівельних груп, але і до експертів, здатних на місці, на тривалій основі надавати практичну допомогу та підтримку. Саме тому однією з цілей проекту «Купуймо Разом! 2.0» в 2017 році є підготовлення необхідної кількості консультантів у цій сфері.

Ми були приємно здивовані великим зацікавленням до першого семінару Проекту у 2017 році, завданням якого було підготовити кандидатів на Консультантів Закупівельних Груп B2B до майбутньої безпосередньої праці з українськими підприємцями та бізнес-об’єднаннями. Захід відбувся 26-28 квітня в Києві та був організований у співпраці та за підтримки Києво-Могилянської бізнес-школи [kmbs]Програми розвитку ООН в УкраїніНаціональної платформи малого та середнього бізнесу та Антимонопольного комітету України. З огляду на велику кількість зареєстрованих учасників ми були змушені перенести перші два дні семінару із зали ласкаво наданої нам [kmbs] до Готелю Опера. Загалом для участі зареєструвалось понад 60 охочих, а протягом трьох днів захід відвідало 43 учасники. Щиро дякуємо всім присутнім за Ваше зацікавлення та активну участь!

Середа та четвер (26-27 квітня) були присвячені презентації інформації про практику діяльності закупівельних груп B2B в Європейському Союзі та польського досвіду у цій сфері. Особливе зацікавлення в учасників викликав виступ Талаха Віктора Миколайовича (заступник директора Департаменту конкурентної політики Антимонопольного комітету України), присвяченого практичним аспектам функціонування закупівельних груп підприємців в рамках українського законодавства. Ева Щецінська (Координатор e-Learning) представила основні інструменти та засоби доступні в рамках проекту «Купуймо Разом! 2.0» для майбутніх консультантів. Координатор Проекту Томаш Будзяк презентував головні плани Проекту у 2017 році, а також показав різницю в ролях Консультантів та Лідерів/Послів Закупівельних Груп. Натомість останній, третій день семінару (28 квітня), був присвячений інтенсивним розмовам з учасниками на тему ролі та завдань майбутніх Консультантів в Проекті.

Презентація “Роль українських консультантів у проекті «Купуймо Разом! 2.0» (27.04.2017):

Більше презентацій з Семінару доступні на e-Learning платформі Проекту (База Знань, папка “Семінар для Консультантів Закупівельних Груп 26-28.04.2017“)!

Всі учасники семінару отримали інформацію про подальші кроки відбору. До 10 травня передбачений час на заповнення анкети та надсилання CV/резюме. На підставі отриманої інформації та безпосередніх контактів з охочими, експерти проекту «Купуймо Разом! 2.0» до середини травня розглянуть всі надіслані анкети та виберуть групу учасників, які допомагатимуть українським підприємцям у створенні закупівельних груп B2B під час практичної частини Проекту.

Підсумовуючи – початок цьогорічної едиції є успішним. Проте ще багато перед нами.

Невдовзі розпочнеться наступна реєстрація – цього разу для Лідерів та Послів Закупівельних Груп. Деталі будуть повідомлені згодом. Слідкуйте новини на нашій інтернет-сторінці та сторінці Facebook.

Відеоролик:

Купуймо разом 2.0

Портал створено в рамках проекту «Купуймо разом!»що фінансується програмою