Новини

Підсумок третього вебінару з учасниками Проекту «Купуймо Разом! 2.0»

20 липня відбувся третій вебінар з учасниками проекту «Купуймо Разом! 2.0» на тему: “МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ЗАКУПІВЕЛЬНИХ ГРУП: ПОЛЬСЬКА УРЯДОВА ПРОГРАМА ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ ЕКСПОРТУ”. В онлайн консультації на платформі ClickMeeting взяло участь 12 осіб, з яких 9 учасників Проекту.

Впродовж вебінару учасники мали можливість ознайомитись з пропозиціями КредоБанку щодо застосування інструментів підтримки Уряду Польщі для експорту польських товарів. Цей елемент має велике значення при плануванні бізнес-моделі закупівельної групи та визначення цільової групи постачальників і фінансових умов пов’язаних з потенційною співпрацею. Постачальники шукають не тільки вищої ціни, але перш за все низького ризику оплати за постачання. КредоБанк завдяки обслуговуванню фінансових інструментів польських урядових інституцій, що підтримують експорт, таких як Банк Національного Господарства (Bank Gospodarstwa Krajowego – BGK) та Корпорація Страхування Експортних Кредитів (Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych – KUKE), має можливість значно знизити ризик польських постачальників. Закупівельні групи підвищують довіру до себе зі сторони постачальників завдяки плануванню свого бізнесу на основі розподілу ризику між більшою кількістю покупців та використовуючи фінансові інструменти. Завдяки цьому постачальники окрім більшого об’єму постачання отримують наступний аргумент для покращення умов продажів, тобто зменшення власного ризику.

Сергій Шейка (Директор Центру розвитку українсько-польського бізнесу, КредоБанк) детально представив доступні можливості та відповів на запитання учасників.

 
image-0-02-05-abe09c5d77a72f8e1ecff560743beedff324ad6ca5d75355697c851df5651faf-V  Kredobank_LOGO

Варто підкреслити, що поняття польський продукт не обов’язково означає польську марку! Дуже багато виробників з цілого світу розміщують свої фабрики в Польщі. Часто з огляду на географічне сусідство товари постачаються безпосередньо з Польщі в Україну. Саме тому польський уряд підтримує експорт товарів і послуг вироблених в Польщі, але не польських брендів. Плануючи закупівлі в Польщі варто дізнатись про походження товарів (їх «польськість»). Тоді можливо використовувати інструменти підтримки експорту. Цікаво, що визначення польського товару в деяких випадках означає тільки 20% польського вкладу в загальну «вартість», а у випадку будівельних послуг навіть 10%! Детальна інформація про «польськість» товарів доступна за посиланням ТУТПовна презентація з вебінару доступна на e-Learning платформі  в базі знань!

Під час другої частини вебінару Матеуш Саган (Координатор Консультантів Проекту) розповів про наступні кроки створення не тільки закупівельних груп в Україні, але й створення для них середовища локальних консультантів та експертів. Наступний вебінар заплановано на першу половину серпня, а головною темою, скоріш за все, будуть практичні інструменти для консультантів.

Щиро дякуємо всім хто взяв участь в вебінарі та запрошуємо на наступний за декілька тижнів!

Купуймо разом 2.0

Портал створено в рамках проекту «Купуймо разом!»що фінансується програмою