Статті

Правило трьох секунд, або Як написати для Вашої реклами заголовок, що продає?

Нині ми детально обговоримо один з основних елементів рекламного повідомлення – заголовок. За статистикою, заголовок забезпечує до 80% успіху всього рекламного повідомлення, і саме тому необхідно детально вивчити його і змусити працювати на повну силу.

Попри те, що заголовок – це логічний початок будь-якого тексту, дуже часто про нього просто забувають. Підприємці навіть не уявляють, скільки клієнтів можна втратити через відсутність заголовка або неправильний його виклад навіть до найграмотніше написаного рекламного тексту. Здавалося би, якщо оголошення саме по собі написане добре, його і так прочитають. Проте на нього ніхто навіть не зверне уваги!

Коли клієнт переглядає рекламне повідомлення, перш за все він хоче отримати відповідь на запитання: «Що є корисного для мене в цій рекламі?». І якщо він не знаходить для себе нічого корисного, то він викидає Вашу рекламу або переходить до наступної.

Скільки часу необхідно для такого рішення? За статистикою, близько 3 секунд. Саме тому Ваше рекламне повідомлення повинне відразу, із перших  секунд, привернути увагу читача.

Річ у тім, що саме заголовок насамперед упадає в очі людині, коли та бачить текст. Саме він змушує читача на кілька секунд затримати погляд. Отже, наш заголовок усього за три секунди повинен переконати людину продовжити перегляд рекламного повідомлення. Це завдання дуже не просте, тому на створення заголовка, зазвичай, потрібно витратити майже стільки ж часу, як і на написання самого тексту рекламного повідомлення.

Як створити заголовок, який із легкістю зацікавить Вашого клієнта?

Перше, про що вам необхідно пам’ятати, – це те, хто належить до Вашої цільової аудиторії. Ви повинні це чітко знати. Якщо Ви знаєте своїх клієнтів, то Ви розумієте, чим їх можна зацікавити.

Чим можна зацікавити Вашого читача?

Заголовок, що зацікавить потенційного клієнта, обов’язково повинен містити такі складові елементи, які гарантовано привернуть увагу Вашого клієнта:

  1. Вигода. Після прочитання заголовка клієнт повинен розуміти, що він отримає, якщо прочитає текст реклами повністю. Або повинен отримати відповідь на запитання, навіщо йому необхідно продовжити перегляд або читання саме цієї реклами.
  2. Інтерес. Після прочитання заголовка у людини виникає інтерес і бажання читати текст рекламного повідомлення далі. Але, водночас, сутність основного тексту реклами не розкривається, через звернення безпосередньо до цільової аудиторії ми підігріваємо її інтерес до нашої реклами.
  3. Інтрига. Використовують рідко, оскільки її метою є максимальне привертання уваги читача. Зазвичай після прочитання такого заголовка у людини виникає сильне бажання продовжити читати Ваше рекламне повідомлення. Але інтригу упродовж основного тексту утримувати украй складно, унаслідок чого первинний інтерес клієнта поступово починає згасати.
  4. Offer (пропозиція). У таких заголовках вказують акції, знижки, інформацію про розпродаж або інші спеціальні умови на один або кілька Ваших товарів. Завдяки цій складовій, Ви зможете продемонструвати клієнтам свою вигідну пропозицію. Переваги і вигоди Вашої пропозиції мають бути прості і зрозумілі для Вашої цільової аудиторії, тому що інакше Ваш заголовок не спрацює.

Це ті складові, які мають бути у Вашому заголовку, який продає. Ви можете використовувати їх окремо або кілька одночасно, наприклад, вигоду й інтерес чи вигоду й offer (пропозицію).

Як можна перевірити ефективність заголовка?

Запропонуйте будь-кому, хто міг би стати Вашим клієнтом (знайомим, друзям, рідним), прочитати заголовок Вашої реклами. Наприклад, поставте таке запитання: «Чи прочитали би Ви рекламу із таким заголовком?». Потім послухайте відповідь, і нехай особа детально розповість Вам, чи зацікавив її заголовок, чи зрозуміло він написаний, чи хотілося їй прочитати текст рекламного повідомлення повністю.

Якщо клієнт із легкістю зумів відповісти на Ваші запитання, то Ваш заголовок працює ефективно. Якщо ж точної відповіді немає, то Вашу рекламу необхідно терміново доопрацювати до позитивного результату.

На завершення хочу нагадати Вам про один момент, про який забуває 95% читачів: будь-яку корисну і практичну інформацію, яку Ви отримали, наприклад, прочитавши цю статтю, необхідно втілити у життя. Лише таким чином Ви зможете отримати конкретний вимірюваний результат від отриманих знань.

Євген БАКУРОВ,

бізнес-тренер, бізнес-консультант

Родинні фірми

Портал створено в рамках проекту «Купуймо разом!»що фінансується програмою