Статті

Вендинг: 11 «плюсів» для підприємця

Останнім часом ми дедалі частіше зауважуємо на вулицях міст різноманітні вендинг-машини. І щомісяця їх стає чимраз більше. У цій статті ми хочемо розповісти про механічні торговельні автомати із продажу штучного наповнювача (жувальної гумки, цукерок, м’ячів-стрибунів, іграшок у капсулах, марблс тощо). Цільова аудиторія – діти від 4 до 14 років. Чим привабливий такий бізнес?

Основні «плюси» для бізнесменів

  1. Вендинг-оператору не потрібно відмовлятися від інших занять. Незначні витрати часу на бізнес дають змогу операторові займатися будь-якою іншою діяльністю і навіть поєднувати її з іншою роботою або навчанням. Однією з переваг бізнесу з торговельними автоматами є те, що вендинг-оператор – сам собі начальник.
  2. Бізнес на вендингових машинах не піддається зовнішнім економічним кризам. Люди можуть перестати купувати нерухомість і автомобілі, але вони ніколи не відмовлять власним дітям у маленькій радості – покупці жуйки, цукерок або іграшок.

Торговельний автомат – це невеличкий «дитячий магазин», простота у використанні створює враження гри.

  1. Бізнес зі сучасними механічними автоматами досить легко переживає грошові реформи: достатньо лише замінити монетоприймач на нові монети. Навіть якщо з обігу держави повністю зникнуть монети, реалізовувати продукти можна за допомогою жетонів.
  2. Бізнес із механічними торговельними автоматами не потребує одержання ліцензій та інших дозволів. Операторам торговельних автоматів не потрібно будувати магазини й одержувати ліцензії на торгівлю. У будь-якому місті достатньо торговельних площ, єдине завдання вендинг-оператора полягає в тому, щоб організувати встановлення та обслуговування торговельних автоматів.
  3. Автомат самодостатній і готовий працювати без перерви. Механічні торговельні автомати не мають потреби ані в продавцях, ані в під’єднанні до електричної мережі, ані в підведенні води чи будь-яких інших ресурсів. Автомат може працювати 24 години на добу, без вихідних і перерв.

Достатньо обслуговувати торговельний автомат раз на десять днів, для цього потрібно 10–15 хв на одну точку.

  1. Механічні торговельні автомати – це мікромаркети зі швидкою окупністю. Власник мережі торговельних автоматів – це власник мікромаркетів. Так, наприклад, на одній стійці можна встановити 2–5 автоматів, при цьому торгувати різними видами наповнювачів і займати всього 1 м².
  2. Механічні торговельні автомати працюють із готівкою. Цей фактор дає змогу власникові мережі торговельних автоматів оперативно вилучати з обороту кошти.
  3. Довгий термін слугування. У середньому, «життя» торговельного автомата – 20 років. Якщо враховувати, що автомат окуповується за 4–6 місяців, то це означає, що він окупить себе за термін слугування 40–60 разів.
  4. Надійність механічних торговельних автоматів. За більш ніж сторічну історію автоматів виробники віднайшли ідеальні форми і механізми торговельного обладнання. Сучасні автомати відрізняються надійністю і, що дуже важливо, точністю в обслуговуванні покупця. До того ж їхня простота – це простота ремонту: при поломці одного з вузлів його легко самостійно замінити на новий.
  5. Мобільність торговельних автоматів. Вендингові машини не займають багато місця, вони зручні для перевезення. Зміна місця роботи торговельного автомата – це короткотермінова справа. Нині автомати можуть працювати в одній торговельній точці, завтра – в іншій; удень – у дитячому кафе, увечері – у нічному клубі.
  6. Ліквідність торговельних автоматів. Торговельні автомати зберігають ринкову ціну. Їх легко продати на вторинному ринку, це не потребує особливої праці. Мережа торговельних автоматів – це готовий працюючий бізнес, вартість якого перевищує вартість нового обладнання.
Родинні фірми

Портал створено в рамках проекту «Купуймо разом!»що фінансується програмою